A Kormány 27/2021. (I.29.) Korm. rendeletével Magyarország egész területére veszélyhelyzetet hirdetett ki, amely jelenleg is fennáll.
A Nagykőrösi Polgármesteri Hivatalban a személyes ügyintézés az alábbiak szerint biztosított:
Általános ügyfélfogadási rend:
Hétfő 15.00-18.00
Szerda 7.30-15.00
Péntek 8.00-12.00
Ügyfélfogadási időben a Polgármesteri Hivatal épületében 2021. november 2. napjától kötelező a maszk viselése (orvosi maszk, munkavédelmi maszk, textil vagy más anyagból készült maszk, amely az orrot és a szájat folyamatosan fedi) és a hivatal épületébe történő belépéskor a kézfertőtlenítő használata.
Az épületben a portaszolgálat munkatársa nyújt segítséget a beléptetés, és a zavartalan ügyintézés érdekében.
A hivatal épületében lévő tartózkodás során kérjük egymástól a 1,5 m távolság megtartását, valamint lehetőleg kísérő nélkül kerüljön sor az ügyintézésre, kivéve a házasságkötéssel kapcsolatos ügyek intézését.
Továbbra is biztosított a lehetőség és kérem, részesítsék előnybe az elektronikus úton, telefonon történő kapcsolattartást.
Tájékoztatom, hogy a www.nagykoros.hu honlapon az E-Ügyintézés menüpont alatt, valamint a Nagykőrösi Polgármesteri Hivatal megnevezés alatt a szakirodák nyomtatványai elérhetőek.
A jegyzői fogadóórák megtartásáról az alábbiak szerint tájékoztatom:
Szerda 9.00-11.00
Kérem, hogy a fogadóórán való részvételt megelőzően 53/550-301-es telefonszámon időpontot kérni szíveskedjen.
Mindannyiunk egészségének megóvása érdekében kérem a fentiekben leírtak elfogadását és betartását!
Dr. Nagy Lajos
jegyző